Pasul 1 Adaugă in coș
Accesezi categoriile din meniul website-ului www.chocolat.com.ro, selectezi produsele pe care dorești să le achiziționezi și le adaugi în „Coșul de cumpărături”, apăsând butonul „Adaugă in coș”. Butonul „Adaugă in coș” se regasește in fiecare pagina de produs în dreapta-centru. Poți adăuga oricate produse dorești in „Coșul de cumpărături”. De asemenea dacă dorești mai multe exemplare din același produs, poți modifica numărul în câmpul de cantitate situat lânga butonul „Adaugă in coș”.
Daca dorești să scoți un produs din „Coșul de cumpărături” sau să modifici o cantitate gresită, intră in „Tabelul de comandă” si apasă butonul „Șterge articol” sau după caz, accesează câmpul pentru modificarea cantitații dorite.
Poti oricând verifica produsele aflate în „Coșul de cumpărături” accesând butonul aflat in dreapta sus a paginii.
Pasul 2 Plasează comanda
Pentru a plasa o comandă apasă butonul „Finalizează comanda” situat în „Coșul de cumpărături”. Completează apoi datele tale: nume, prenume, adresa pentru facturare, iar apoi datele de livrare și modalitatea de plata. Daca optezi pentru „Click and collect”, selectează locația din care dorești sa ridici produsele Chocolat cat și data din calendarul afișat.
• CLICK & COLLECT- COMANDĂ ONLINE ȘI RIDICĂ DIN MAGAZIN!
Cu serviciul Click & Collect poți rezerva și plăti online produsele dorite și-ți poți alege ziua și locația Chocolat din care dorești să le ridici, scăpând astfel de orice grijă. Produsul preferat e la un click distanță. Atât de simplu!
Campurile marcate cu * sunt obligatorii, iar comanda nu poate fi plasată fără completarea lor. Inainte de a finaliza comanda ai posibilitatea sa iti creezi un cont pe care sa il folosești pentru o comandă mai rapida ulterior. Daca optezi să iți creezi un cont, apasă butonul „Creaza cont” si adaugă o parolă. Prin crearea unui cont vei plasa o comanda mai usor, datele tale fiind deja înregistrate, vei putea primi informații privind noutățile, ofertele si produsele Chocolat și vei putea păstra produse favorite în “Coșul de cumpărături”. De asemenea, poți schimba adresa de livrare la fiecare comandă plasată.
In cazul în care ai deja un cont pe www.chocolat.com.ro, loghează-te, adauga produsele in coș, verifică detaliile de livrare și alege modalitatea de plată.
Folosește câmpul de observații situat in „Tabelul de comenzi” dacă dorești să transmiți un mesaj echipei Chocolat.
Inainte sa apeși butonul „Finalizează comandă” asigura-te ca ai citit sectiunea de „Termeni și condiții”. Fară acest consimțamânt, comanda nu poate fi plasată. Recitește apoi cu atenție datele introduse și apasă butonul „Trimite comandă”.
Daca ai selectat ca modalitate de plată, plata prin card, vei fi redirecționat către pagina pentru intorducerea datelor de pe card.
Pasul 3 Confirmare comandă
Dupa ce ai plasat comanda, verifică imbox-ul tău din mailul furnizat în comandă, unde vei primi o confirmare de recepționare a comenzii și a plății după caz. Verifică cu atenție dacă toate datele sunt corecte. Daca apar greșeli sau nelămuriri, te rugăm sa ne scrii la contact@chocolat.com.ro.
Daca nu primiți confirmarea, va sugerăm inainte de a ne contacta, să verificați și casuța de Bulk/Junk/Spam din emailul dumneavoastra.
Pasul 4 Cum poți anula o comandă?
Comenzile pot fi anulate cu minim 48 de ore înainte de livrare sau de ridicare comandă prin „Click and collect”. Va rugam sa ne scrieti la contact@chocolat.com.ro sau sa ne apelati la numarul afisat. Daca inștiințarea este facuta in mai puțin de 48 de ore, comanda nu mai poate fi anulată.
Atentie! Comenzile speciale care ies din produsele standard afișate pe website nu pot fi anulate!
Daca metoda de plata pentru o comanda anulata a fost prin card bancar, returnarea banilor se va face în minim 15 zile și maxim 20 de zile de la anularea comenzii.